×
".$TrjWWWTitle."

صحافة جيل جديد

رئيس التحرير ياسر بركات

الجمعة 30 سبتمبر 2022 05:53 مـ 5 ربيع أول 1444هـ
وزير التنمية المحلية يوجه المحافظات بتطبيق المواعيد الشتوية لفتح وغلق المحال التجارية والمطاعممباحث القاهرة تنجح فى ضبط كمية من مخدر الحشيش بحوزة شخصين بالشروقإحباط محاولة وتهريب 15 ألف طربة حشيش و2 طن بانجو و200 كيلو لمخدر الهيدروبالسويسالأيام الأخيرة في حياة عماد حمدى وعلاقتها بـ عمر الشريف ورائها في النجمات الشباب .. أبرز تصريحات نادية الجندينور تكشف تفاصيل شخصيتها في مسلسل ”موضوع عائلى 2”حسين الجسمي يطرح أغنيه الجديدة ”دعيت الله”نبأ مؤسف عن الرئيس الروسي بوتينالتعليم العالي تنظم حملة صحية لإجراء عدد من التحاليل للعاملين بوزارة التعليم العالي والبحث العلمي بالمجانلدعم الشركات الناشئة في مجال التكنولوجيا.. هواوي تكنولوجيز تتعاون مع ”Flat6Labs” في برنامج ”Spark”جامعة بنى سويف التكنولوجية تستعد لبدء العام الدراسي الجديد 2022 - 2023جامعة المنصورة الأهلية تنظم يومًا تعريفيًا لطلاب الجامعة الجُدد ببرامج ونُظم الدراسةالتعليم العالي تنظم ورشة عمل حول تأثير التغيرات المناخية علي الموارد الأرضية وإنتاج الغذاء
نجوم الفن

شيرين رضا لـ ياسمين عبد العزيز: ”ربنا يرجعك لجمهورك وأولادك بالسلامة”

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز

طالبت الفنانة شيرين رضا من جمهورها الدعاء للفنانة ياسمين عبد العزيز بعد خضوعها لعملية جراحية دقيقة خلال الأيام الماضية، حيث قامت بنشر صورة لها وذلك على حسابها الرسمي عبر موقع الصور الشهير "انستجرام" وعلقت عليها قائلة: "ربنا يشفيكي يا ياسمين ويقومك بالسلامة وترجعي لأهلك وأولادك وأحبابك وجمهورك بالسلامة".

وكان الفنان أحمد العوضي وجه رسالة مؤثرة لزوجته بعد خضوعها لعملية جراحية لم يكشف عن تفاصيلها حتى الآن حيث كتب على صفحته الرسمية عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" قائلًا: "يمكن ببان قدامكم دايما قوي، لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان على وجه الأرض عشان أنا روحي مش معايا، أنا ضعيف جدًا من غيرك انتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة، أنا لأول مرة اكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه، بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان انتي وعداني وعد وهتتفذيه".

وأضاف: "انا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان أقولك أني لو كنت ببينلك أني بحبك مرة فالحقيقي واللي جوايا إني بحبك ألف مرة، وأنا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدًا.. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني انا كمان باخد قوتي منك.. قومي عشان أنا بحبك.. بحبك أكتر بكتيير من كل الكلام اللي أنا كتبته أكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من أيام حلوة ومواقف صعبة مرت علينا.. أكتر بكتير حتي من الموقف اللي إحنا فيه دلوقتي.. أنا بحبك، ادعوا لها تقوم بالسلامة زي ما أنتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق.. هي دلوقتي محتاجة دعواتكم".

شيرين رضا انستجرام عملية جراحية ياسمين عبد العزيز أحمد العرضي فيس بوك

مواقيت الصلاة

الجمعة 05:53 مـ
5 ربيع أول 1444 هـ 30 سبتمبر 2022 م
مصر
الفجر 04:21
الشروق 05:48
الظهر 11:45
العصر 15:09
المغرب 17:43
العشاء 19:00
الزمان الطريق