الموجز
رئيس التحريرياسر بركات
الثلاثاء 28 مايو 2024 01:48 صـ 19 ذو القعدة 1445 هـ
أهم الأخبار

شهيرة تتحدث عن حياتها مع محمود ياسين وحالتها النفسية بعد رحيله

ياسين وشهيرة
ياسين وشهيرة

تحدث الفنانة شهيرة عن حالتها النفسية المضطربة بعد رحيل زوجها الفنان محمد ياسين منذ عامين.

قالت شهيرة: "مش قادرة أتجاوز وفاة محمود ياسين لحد دلوقتي، مش عارفة طبعا بحاول على صفحتى كل الفانز بيقولوا لنا وحشتنينا، لكن في الحقيقة محمود ما يتعوضش كزوج وإنسان مفقتدة حاجة كبيرة أوى في حياتى أنا مش مضبوطة ومحطمة"، خلال لقائها في برنامج "كلام الناس" الذي تقدمه ياسمين عز عبر شاشة MBC مصر.

وتابعت: جيت النهاردة عاوزة أخرج من الحالة اللي أنا فيها كل صحابي بيقولوا لي لازم تخرجي من الحالة وأني واحشة الناس، ولازم أبقى قوية شوية لأنى ساعات بكون محطمة، وولادى عوضونى شوية، وبيهتموا بيا وبيحاولوا يطلعونى ويقولوا لى ما ينفعش تبقى قافلة على نفسك، لأن الحزن الزايد عن اللزوم بيأثر عضويًا وصحيًا ومحمود كان إنسانا رائعا وراقي وكان متفردا.

وأضافت: انا لسه بنادي على محمود قبل ما أنام، واقوله محمود عايز حاجة، وبيتهيأ لي أنه بيرد علي، أنا مكنتش أبقى اني هبقى كدة بعده، وساعات أخد مهدئ، وفكرت أروح لدكتور نفسي، لأني محتاجة حد يسمعني ويخرجني من اللي انا فيه.

يشار إلى أن الفنان محمود ياسين رحل عن عالمنا صباح الأربعاء 14 أكتوبر 2020

جريدة الموجز، جريدة ورقية أسبوعية مستقلة، وموقع شامل يستطيع الجمهور من خلاله الوصول للخبر الصحيح والمعلومات الدقيقة.

ويقدم موقع الموجز للقراء كل ما يهم الشأن المصري الداخلي والخارجي بشكل يومي وعاجل، بالإضافة إلى أخر تحديثات أسعار الذهب ، أسعار العملات، أسعار الدولار، أسعار السلع أولاً بأول.

كما يقدم الموقع لقرائه أحدث وأهم أخبار الفن، وأخبار الرياضة، وأخبار السياسة، وأخبار الحوادث، وأخبار العالم ، وأهم الاحداث الكروية ، دوري أبطال أوروبا، ودوري أبطال آسيا، ودوري أبطال أفريقيا.

موضوعات متعلقة