نجوم الفن

الفنانة برلنتي فؤاد تكشف حقيقة زواجها من سعد الصغير: أخويا الكبير

سعد الصغير وبرلنتي فؤاد
سعد الصغير وبرلنتي فؤاد

كشفت الفنانة برلنتي فؤاد حقيقة الأنباء التي تم تداولها عبر السويشال ميديا بشأن زواجها من الفنان سعد الصغير، مؤكدة أن علاقة صداقة واحترام تربطها بعائلة "الصغير" وذلك عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

وكتبت "برلنتي": "تنويه هام جدا، مكنتش حابه اتكلم لاني مش بهتم ولا فاضيه بس الموضوع زاد عن حده وانا ليا حق التوضيح والرد.. جالي اكتر من مكالمه حول موضوع زواج سعد الصغير من شخصيه تدعي اسم( برلنتي) وهي اسمها الحقيقي (هدير محمد محمد فتحي ) وليس برلنتي".

وأضافت: "لأن في اخبار كاتبه زواج سعد الصغير من برلنتي فقط في اشخاص كتير افتكرتني انا.. أولاً الراجل ده النجم سعد الصغير بعتبره اخويا الكبير ومراته ام اولاده اكتر من اخت بالنسبالي واولاده اخواتي وبكن ليهم جميعا كل احترام وتقدير وربنا يخليهم لبعض، وفي ناس كتير عارفه معزتهم عندي".

وتابعت: "وطبعا غصب بن عن للي بيسألوني لانهم عارفين اسم برلنتي واحد فقط في الوسط الفني اللي هو أنا مفيش تاني وفعلا مفيش تاني، محدش يستخدم إسمي في جمله مفيده للترويج أو الشهره.. وهذا توضيح مني انا شخصيا حول ما تردد الساعات الماضيه لان الواحد بيحب يحافظ علي مكانته وسمعته واحترامه ووضعه واسمه شكراً".

وتشارك برلنتي فؤاد في مسلسل "حرب أهلية" بطولة النجمة يسرا وباسل خياط وجميلة عوض وأروى جودة وسينتيا خليفة، وتأليف أحمد عادل سلطان، وإخراج سامح عبد العزيز، والمقرر عرضه في الموسم الرمضاني المقبل. 

النهار النهار النهار النهار النهار النهار النهار النهار النهار النهار الكلمة الكلمة الكلمة الكلمة الكلمة