الموجز
رئيس التحريرياسر بركات
الجمعة 10 مايو 2024 04:09 صـ 2 ذو القعدة 1445 هـ
أهم الأخبار

أسما شريف منير عن زوجة والدها: بتشغلنا في البيت وبتعذب الولاد

أسما شريف منير
أسما شريف منير

وجهت أسما ابنة النجم شريف منير رسالة إلى "لورا" زوجة والدها من خلال صورة جديدة لها نشرتها على صفحتها الشخصية عبر موقع التواصل الاجتماعي لتداول الصور الأشهر إنستجرام.

وكتبت أسما شريف منير: "الست الجميلة اللي في الصورة دي هي (لورا) مرات ابويا! ايه ده هو في مرات أب حلوة كده اومال فين الحوافر و العيون الشريرة ، مش مرات اب؟ يبقي اكيد لازم تكون شريرة و بتعذب الولاد وبتشغلنا في البيت هههه".

وتابعت أسما: "ده اللي المجتمع و الافلام ديماً بيصدروا بس الحقيقة إن الست دي من اطيب وأجمل وأجدع الستات اللي في الدنيا، عمرنا ما اتخنقنا يمكن اختلفنا مرة بس عمرها ما اتعدت علي حقوقنا و لا التزمات ابويا لينا، ام اخواتي أو بناتي عشان هما صغنانين، هي عيلتي وحبيبتي، لما بزعل مع ابويا بتقف جنبي حتي لو هيتخانق معاها، انا وهي اصلاً شخصيتنا قريبة من بعض بتفهمني و بتحس بيا".

وأضافت: "انا عمري ما اتكلمت عنها عشان هي بعيدة عن الأضواء من زمان، بس حسيت اني لازم اقولها اني بحبها وبحترمها واديها حقها، وعشان اقول لأي ست لو انتي مرات أب لأولاد لازم تتقي ربنا فيهم وصاحبيهم وحبيهم كأنهم ولادك وربنا هيجازيكي كل خير، وجوزك هيشيلك فوق راسه.. بحبك يا لولو اوي وربنا يخلينا لبعض كلنا ديماً و شكراً علي كل حاجه حلوه عملتيهالي".

جريدة الموجز، جريدة ورقية أسبوعية مستقلة، وموقع شامل يستطيع الجمهور من خلاله الوصول للخبر الصحيح والمعلومات الدقيقة.

ويقدم موقع الموجز للقراء كل ما يهم الشأن المصري الداخلي والخارجي بشكل يومي وعاجل، بالإضافة إلى أخر تحديثات أسعار الذهب ، أسعار العملات، أسعار الدولار، أسعار السلع أولاً بأول.

كما يقدم الموقع لقرائه أحدث وأهم أخبار الفن، وأخبار الرياضة، وأخبار السياسة، وأخبار الحوادث، وأخبار العالم ، وأهم الاحداث الكروية ، دوري أبطال أوروبا، ودوري أبطال آسيا، ودوري أبطال أفريقيا.

موضوعات متعلقة