×
الموجز

صحافة جيل جديد

رئيس التحرير ياسر بركات

السبت 24 يوليو 2021 05:31 صـ 14 ذو الحجة 1442هـ
نجوم الفن

محمد سامى يشعل الخلاف بين ريهام سعيد ومجدى الهوارى.. اعرف الحكاية

الهواري وريهام
الهواري وريهام

اشعل المخرج محمد سامي خلاف شديد بين المخرج مجدي الهواري، والإعلامية ريهام سعيد، عبر موقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك».

بعدما نشر الهواري، منشورا عبر صفحته والذي اعتبرته ريهام سعيد عبارة عن شماتة منه في المخرج محمد سامي، بعد قرار“المتحدة” بإيقاف التعامل معه.

قال الهواري فيها «عارفين المثل اللي بيقول؛ لا يصح إلا الصحيح! ولا إيه؟» وهو ما استفز الإعلامية فردت على ما كتبه قائلة: «بس مش إنت إللي تكتب البوست ده لأنه في الآخر زميل والزملاء يقفوا جنب بعض مش يشمتوا في بعض».

ورد «الهواري» على ريهام سعيد، من خلال التعليقات قائلًا: «مين الآخر!! ومين الزميل!! ومين اللي بيشتم!! أعتقد كلامك لحد تاني!! وفي مكان تاني!! رغم إني مش محتاج أبرر»، مضيفًا «ولكن أنا سمعت الخبر من التعليقات. ومش مضطر أبدا أقول المقصود الحقيقي بالبوست».

وأوضح: «أعتقد إن حلفاني يكفي، ومش مضطر كمان أبرر. لأني أعتقد إني حر في ما أدونه على حسابي الشخصي، أنا مش هخش أبدا في النوع ده من التريندات لأني مش من المدرسة ديه خالص ولا الناس اللي بتعمل كده حتى هتلاقي متابعيني وأصدقائي شبهي ومحترمين كده وكمان ولا محتاج شهرة مثلا وتاريخي يشهد على احترامي للجميع ومن الجميع، تحياتي».

واختتم: «هتلاقي ناس تانية في أكونتات تانية عايزة لقطة وماشين مع التريند، مش هنا! ولا أنا نقطة».

ريهام سعيد مجدى الهواري محمد سامى

مواقيت الصلاة

السبت 05:31 صـ
14 ذو الحجة 1442 هـ 24 يوليو 2021 م
مصر
الفجر 03:29
الشروق 05:09
الظهر 12:02
العصر 15:38
المغرب 18:54
العشاء 20:23
link link link link link link link link
EFG hermes
EFG hermes