×
".$TrjWWWTitle."

صحافة جيل جديد

رئيس التحرير ياسر بركات

الأربعاء 1 فبراير 2023 03:51 صـ 11 رجب 1444هـ
محسن منصور: انطلاق بروفات العرض المسرحي “سيب نفسك ” للمونو دراماطرح البوسترات الدعائية لمسرحية ”شفيقة المصرية” وعرض المسرحية الخميس علي مسرح البالونايهاب عبد الواحد سعيد بنجاح ”بنت ابويا” وانتظروا المزيد من الأغاني المميزةإعلان نتيجة امتحانات الفصل الدراسي الأول على برنامج ”ums ”بآداب عين شمسكارما مازن عماد بحر تحتفل بتفوقها وعيد ميلادها فى وقت واحدإتخاذ الإجراءات القانونيـة حيـال أحد الأشخاص بالقاهرة لقيامه بغسـل قرابة 75مليون جنيهأحمد فهمي يواصل تصوير دوره في مسلسل ”سره الباتع”بيان خطير من بايدن بشأن مساعدة أوكرانيا عسكريًاالعاهل الأردني يلتقي الرئيس الأمريكي الخميس المقبلآمنة: سقوط أمطار متوسطة على عدة مدن بمطروح وكفرالشيخ والمنوفية والإسكندرية ودمياط والدقهليةوزير التنمية المحلية يوجه باستمرار رفع درجة الاستعداد القصوى لمواجهة الأمطار فى بعض المحافظاتوزير التنمية المحلية يُتابع مع محافظ جنوب سيناء مشروعات الخطة الاستثمارية للمحافظة
نجوم الفن

”عايزة راجل”.. نرمين الفقي تكشف سر رفضها للزواج

الموجز

قالت الفنانة نرمين الفقي: "قد ما كانت ماما عاوزة تشوف ولادي لكن في ذات الوقت كان عندها مشكلة بسبب تجربتها مع الانفصال، فاكنت طول الوقت تفصص العريس من باب خوفها عليّ زيادة عن اللزوم، خوف الأم كان زيادة ورغم ذلك كان نفسها تشوفني مرتبطة وعندي حياة لكن في نفس الوقت كانت بتخاف عليّ جدًا".

وعن عنصر المال وأهميته في اختيار الزوج قالت: "الفلوس مهمة في حتة معينة في حياتنا إحنا بنشتغل عشان نصرف على نفسنا ونجيب لبس كويس ونغير عربياتنا.. رغم إني لا أقدم على تغيير سيارتي إلا كل 11 أو 12 عامًا، ولكن الحمد لله غيرتها السنة دي بعد ماربنا كرمني واشتغلت.. أنا عندي صبر".

وتابعت :"أمي دائمًا كانت بتنصحني في اختياري للأعمال وتقول لي بصي على العمل الكويس وماتبصيش للمادة وأنا لو كنت حاطة الفلوس في دماغي كنت زماني إتجوزت مليارديرات".

وأضافت : "كان ممكن أعمل كده بس أنا عاوزة أفضل امرأة زوجة طبيعية صحيح الفلوس مهمة في حياتنا ومش هقول عاوز أتجوز راجل في نفس مستوايا ممكن يكون أقل، لكن يكون عنده مميزات تخليني كامرأة موافقة وكعيلة راضية عليه، لازم يكون نفس المستوى الثقافي والأسري ولا يكون سليط اللسان أو يكون قليل الأدب، يكون حنين وطيب ورجل بمعنى الكلمة لازم يكون راجل".

نرمين الفقي الزواج راجل الفن عربية

مواقيت الصلاة

الأربعاء 03:51 صـ
11 رجب 1444 هـ 01 فبراير 2023 م
مصر
الفجر 05:17
الشروق 06:46
الظهر 12:08
العصر 15:10
المغرب 17:31
العشاء 18:51
الزمان الزمان الزمان الزمان الزمان الزمان النهار النهار النهار الزمان الأرض الأرض الأرض الأرض الأرض الكلمة الكلمة الكلمة الكلمة الكلمة الكلمة الكلمة الصباح العربي الصباح العربي الصباح العربي ahly
CIB
CIB