الموجز
رئيس التحريرياسر بركات
الخميس 13 يونيو 2024 03:30 صـ 7 ذو الحجة 1445 هـ
أهم الأخبار

تعليق جديد من عصام صاصا بعد أزمة حادث الدائري

عصام صاصا
عصام صاصا

شارك مؤدي المهرجانات عصام صاصا، جمهوره ومحبيه بتعليق جديد، وذلك بعد أزمته الأخيرة، وهو حادث الدائري، والذى تسبب في مصرع شخص، وأستشهد بآية قرآنية.

وكتب عصام صاصا، ستوري عبر حسابه الرسمي بموقع إنستجرام، آية قرآنية: "وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا".

زوجة عصام صاصا تتحدث عن الحالة النفسية لـ زوجها

على الجانب الأخر، وكانت جهاد ماهر، وزوجة مؤدي المهرجانات عصام صاصا، وأكدت أنه يعاني من أزمة، ونفسية منذ حادث دهسه لأحد الأشخاص، وقدمت العزاء لأهل المتوفى.

وقالت جهاد ماهر، زوجة مؤدي المهرجانات عصام صاصا، وأنه حزين جدا ويعاني من أزمة نفسية، منذ حادث دهسه لأحد الأشخاص، وقدمت العزاء لأهل المتوفى.

زوجة عصام صاصا تتحدث عن الحالة النفسية عن زوجها

وقالت جهاد ماهر زوجة عصام صاصا في فيديو لها عبر حسابها علي انستجرام: "إحنا من ساعة الحادثة، والله العظيم ما حد بينام فينا، ولا بيتكلم ومش قادرين، وعصام كان يومها مخلص شغله، وبيتحرك من المكان، وأنا كمان كنت وراه بردو على الدائري بس كنت في عربية تانية، وكنا رايحين هنجيب رحيم، وبعدها هندبح علشان “العقيقة"، ولما عصام اتحرك على الدائري، وكانت الساعة 5 مش الساعة 7".

زوجة عصام صاصا تكشف تفاصيل الحادث

وأكدت جهاد ماهر زوجة عصام صاصا: "أنا جوزي عمره ما خبط حد، ولا بيدوس على الناس، وكل يوم بيروح شغله من نفس الطريق دا، وعمره ما عمل حادثة أصلا والحمد لله بس اللي حصل، وإن عصام كان ماشي والراجل حدف نفسه على العربية مرة واحد، وذلك على حد قولها.

واوضحت جهاد ماهر زوجة عصام صاصا: "فيه كمان حاجة عايزة أقولها، أنا شوفت فيديو لشقيق المتوفى من يومين، و كان بيتكلم عن البوست اللي عصام نزله أول ما خرج، من النيابة لما عمل التحاليل وخرج".

وتابعت جهاد ماهر زوجة عصام صاصا: "وعصام حاسس بالذنب؛ مش علشان هو غلطان زي ما بيقول أخو المتوفى، وهو طبيعي إنك تكون شايفه غلطان، بس دا في وقت زعلك وحزنك وغضبك، ولكن لما تهدى، وتسمع الشهود هتعرف أن أخوك كان بيعدي الطريق، ومكنش واقف على الرصيف زي ما أنت بتقول، وعصام ولا بياكل ولا بيشرب وبيعيط بس".

اقرأ أيضًا:

ضبط وإحضار.. آخر تطورات قضية عصام صاصا

أول تعليق من عصام صاصا بعد حادث السير

جريدة الموجز، جريدة ورقية أسبوعية مستقلة، وموقع شامل يستطيع الجمهور من خلاله الوصول للخبر الصحيح والمعلومات الدقيقة.

ويقدم موقع الموجز للقراء كل ما يهم الشأن المصري الداخلي والخارجي بشكل يومي وعاجل، بالإضافة إلى أخر تحديثات أسعار الذهب ، أسعار العملات، أسعار الدولار، أسعار السلع أولاً بأول.

كما يقدم الموقع لقرائه أحدث وأهم أخبار الفن، وأخبار الرياضة، وأخبار السياسة، وأخبار الحوادث، وأخبار العالم ، وأهم الاحداث الكروية ، دوري أبطال أوروبا، ودوري أبطال آسيا، ودوري أبطال أفريقيا.

nawy