×
الموجز

صحافة جيل جديد

رئيس التحرير ياسر بركات

الأحد 7 مارس 2021 11:28 صـ 23 رجب 1442هـ
نجوم الفن

اتجوزت طبال و أخوها ”مصاحب ” رقاصة ” ..ووالدتها اسمها ”شمعة ”..اعترافات صادمة للنجمة ريهام عبد الغفور

ريهام وزوجها
ريهام وزوجها

تصدرت الفنانة ريهام عبد الغفور الترند بعد تصريحاتها الجريئة عم حياتها الشخصية حيث قالت "والدتى اسمها شمعة وبيتقال عليها كدة عشان من صغرها كانت بيضة وحلوة ومنورة، بس هي اسمها الأصلى فاطمة بس مش بنقوله".

واضافت "اتجوزت جوزى عشان كان بيطبلى في الأول وخلاص بقى بعدما اتجوزنا لأن الطبلة دى عملت مشاكل كتير، وكان لما بيطبل بلاقى حواليه 20 بنت فخليته يبطلها خالص".

وتابعت "زوجى مصري بس والدته من ألمانيا، ومكنش له في التصوير ولكن بعد الجواز أخد كورس عشان نتصور كتير وكدة، وعمره ما حضر معايا ولا مهرجان ولا تكريم ولا جايزة استلمها".


وقالت :"أمي رفضت زواجي في البداية لأني تعرفت على زوجي من حفلة وكان بيلعب على الطبلة كهواية وسمعت أن بنتها أتجوزت طبال فلطمت".

واشارت :" كنت برقص بالية، ومكملتش بسبب إن أخويا كان مصاحب المدربة بتاعتى ولما سابوا بعض مبقاش يودينى.


وأضاف شريف الشوبكى، زوج الفنانة ريهام عبد الغفور في اول لقاء إعلامي يجمع بينهم في برنامج "الدوبلكس" لأبلة فاهيتا: "أنا اللى عاكست ريهام في الأول بس هي ضحكت عليا واتجوزتنى، واتعودت لما نخرج مع بعض هناكل في مكان المعجبين بيكونوا عاوزين يتصوروا معاها، وياريت الموضوع بييجى على إنى باكل لوحدى وبس ده أنا بمسك الكاميرا وأصورهم كمان".


من ناحية أخرى، تواصل الفنانة ريهام عبد الغفور تصوير مشاهدها بمسلسل "قصر النيل" بطولة دينا الشربينى، أحمد مجدى، عمر السعيد، سامى مغاورى، محمد حاتم، ناردين فرج، نبيل عيسى، صلاح عبدالله، أحمد خالد صالح، محمد محمود عبدالعزيز، مريم الخشت، صبرى فواز، محمود البزاوي، ومن تأليف محمد سليمان عبد المالك وإخراج خالد مرعى ومقرر عرضه فى شهر رمضان المقبل.

ريهام عبد الغفور زوجها والدتها أبلة فاهيتة الترند

مواقيت الصلاة

الأحد 11:28 صـ
23 رجب 1442 هـ 07 مارس 2021 م
مصر
الفجر 04:48
الشروق 06:14
الظهر 12:06
العصر 15:27
المغرب 17:58
العشاء 19:15
link link link link link link